You are here: / Reklama / Monitoring opinii internautów

Monitoring opinii internautów

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Przeprowadziłeś kiedyś kampanię marketingową i nie miałeś bladego pojęcia na temat jej skuteczności? To powszechne zjawisko, wyniki działań marketingowych trudno przecież wpisać do Excel w postaci jednoznacznych cyfr. Brak możliwości oceny, skutków działań firmy, to zjawisko, które naturalnie prowadzi przedsiębiorstwo w ślepy zaułek.
Na szczęście istnieją już sposoby na, profesjonalną ocenę kampanii reklamowych. Monitoring opinii internautów jest najlepszy z nich. Dzięki niemu przy wykorzystaniu nowoczesnych metod statystyczno – ekonometrycznych porównasz opinię konsumentów przed rozpoczęciem kampanii marketingowej, z tą po jej zakończeniu.

Monitoring opinii to, więc szansa na wieloaspektową analizę efektów przeprowadzonych działań, czyli to, czego szukasz! Od tej pory możliwość porównania popularności danych kampanii reklamowych stanie się prosta i przejrzysta. Pozwoli Ci to dokonać ewaluacji efektów i przyrównać je do kosztów, czyli zwiększy bazę informacji, na podstawie których dokonujesz działań w firmie.

Polecamy także inne wpisy:

YOU MIGHT ALSO LIKE